Orkla Sparebank
Privat Bedrift
Bli kunde Logg inn

Fiktive kundenummer

Banken er pålagt å kunne identifisere alle kontohavere med fødsels- eller organisasjonsnummer.

Flytte konto fra fiktive kundenummer

Kontoeiere som er registrert på et fiktivt kundenummer i Orkla Sparebank vil motta brev med anmodning om å flytte konto fra fiktivt kundenummer til en privatperson (fødselsnummer) eller en organisasjon (organisasjonsnummer). Her kan du laste ned skjema for å flytte konto fra fiktivt kundenummer til et reelt fødselsnummer eller organisasjonsnummer.

Skjemaet kan sendes til banken per post, eller leveres i en av våre avdelinger.

Ta kontakt med oss dersom du ønsker hjelp eller mer informasjon.
Her finner du kontaktinformasjon


Hvordan få organisasjonsnummer?

Alle lag og foreninger som ønsker å være kunde i Orkla Sparebank må ha et organisasjonsnummer. Dette kan dere få ved å sende en samordnet registermelding til Brønnøysundregistrene.

Her kan du lese mer om hvordan du registrerer et lag eller en forening i Brønnøysundregistrene.

Det er en del krav til dokumentasjon når dere skal registrere dere.
Her kan dere lese mer om hvilke krav det er til dokumentasjon.

Kontakt og lenker

Priser

Du kan sammenlikne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.

Kontakt

Telefonnummer: 72 49 80 00, E-post: post@orklasparebank.no

Om oss

Org.nr: 947278770, SWIFT: OKDLNO21XXX

Vi er tilknyttet agent av Eika Kapitalforvaltning, Forsikringsagent for Eika Forsikring, distributør av Eika Kredittbank, samarbeidspartner med Aktiv Eiendomsmegling

  • Personvern
  • Sikkerhet og antihvitvask
Til toppen
2021 © Orkla Sparebank En lokalbank i